вівторок, 23 лютого 2016 р.

Всеукраїнський конкурс малюнка на протипожежну і техногенну безпеку та гімназійна виставка

З метою формування у дітей культури поводження з вогнем, залучення до дій, спрямованих на запобігання пожежам, іншим техногенним явищам та навчання діям в умовах надзвичайних ситуацій ДПТ України спільно з ДСНС України та редакцією журналу «Пожежна та техногенна безпека» проводиться Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка та живопису на протипожежну і техногенну тематику.

Конкурс проводиться в три етапи:
1-й етап – районний, міський – з 1 лютого по 1 березня 2016 року;
2-й етап – обласний, Київський міський - з 2 березня по 15 квітня 2016 року;
3-й етап - Всеукраїнський, завершальний - у заочній формі в м. Києві – з 16 квітня по 30 квітня 2016 року.







Назва роботи: Наші пожежники – герої! 
Прізвище учня: Присмак Анна-Марія (1(5)-А)


Назва роботи: Дбай про безпеку – рятуй життя!
Прізвище учня: Чорна Анастасія (1(5)-А)

Назва роботи: Грайся, але праску пильнуй!
Прізвище учня: Гловацький Максим  (1(50-Б)


Назва роботи: Сірники – не іграшки!
Прізвище учня: Тимчук Павло (1(5)-Б)


Назва роботи: Не бався сірниками!
Прізвище учня: Гуменний Роман (1(5)-Б) 


Ліс – наш зелений дім!
Туристи! Не залишайте вогонь у нім!  

Прізвище учня: Заячковська Тетяна (1(5)-Б)


Назва роботи: Протипожежна безпека – це номер 101
Прізвище учня: Белей Христина (1(5)-Б)



Назва роботи: Не панікуй, дзвони 101!
Прізвище учня: Навізівський Іван 1(5)-А 


Назва роботи: Доблесні працівники служби МНС!
Прізвище учня: Безушко Віталіна (1(5)-А)


Назва роботи: Не залишайте багаття у лісі!
Прізвище учня: Макарик Вікторія (1(5)-Б)


Назва роботи: Нелегка, але потрібна робота служби МНС!
Прізвище учня: Левчук Володимир  (1(5)-А)


Назва роботи: Байдужий турист  – ворог  лісу
Прізвище учня: Боровська Аліна 1(5)-А


Назва роботи: Дотримуйся правил користування газовою плитою!
Прізвище учня: Марчак Максим 1(5)-А



Шегера Софія, 2(6)-Б


Запорожан Віталіна 1(5)-А


Яросевич Анастасія, 2(6)-Б



Курляк Володимир, 2(6)-Б

Немає коментарів:

Дописати коментар