неділя, 7 травня 2017 р.

ІV Всеукраїнська дитяча мистецька акція «Мій Шевченко – Мій світ»-2017

ІV Всеукраїнську дитячу мистецьку акцію «Мій Шевченко – Мій світ» (2017 рік) проводять: Національний центр "Мала академія наук України" спільно з Національним музеєм Тараса Шевченка (м.Київ). 

Секція «Мій Шевченко» містить 4 номінації:
1. Композиційне арт-фото. 
2.   Авторська ілюстрація (оригінальна ілюстрація до творів Тараса Шевченка, створена учасником).
Вимоги до подання робіт: не більше 5-ти робіт від одного учасника. Техніка – на розсуд учасника. Розміри робіт – не менше формату А3. Ілюстрації, що є копіями або варіантами робіт інших художників, участі у Мистецькій акції брати не будуть. Заборонено підписувати роботи на лицевій стороні, клеїти на неї підтекстівки (етикетки). Обов’язково потрібно зазначати ім’я та прізвище автора на звороті роботи. 
3. Рукописна книга з авторськими ілюстраціями до творів Тараса Шевченка.
4. Літературна номінація – авторське есе/оповідання на задану тему: «Шевченко – супергерой».
І етап - збір робіт - до 1 червня 2017 р.
ІІ етап - відбірний -червень-липень 2017 р.
ІІІ етап - виставка робіт та нагородження переможців - серпень-вересень 2017 р.




У жовтні 2017 року часники ІV Всеукраїнської дитячої мистецької акції «Мій Шевченко – Мій світ» (2017 рік) від Заліщицької державної гімназії отримали Подяки за підписом Д.В.Стуса, генерального директора Національного музею Тараса Шевченка. Серед партнерів - Мала академія наук України, Польський інститут (Київ) та ін.

Таким чином, за активну участь у ІV Всеукраїнській дитячій мистецькій акції для обдарованих дітей та молоді «Мій Шевченко – Мій світ» (2017 рік) Подяки отримали гімназисти, творчі роботи яких представлялись на виставці в Національному музеї Тараса Шевченка в Києві: це - Бойко Анастасія, Радзіх Тарас, Дронь Ангеліна, Белей Христина, Гловацький Максим. Щиро вітаємо!






Учасники ІV Всеукраїнської дитячої мистецької акції «Мій Шевченко – Мій світ» (2017 рік) від Заліщицької державної гімназії, номінація "Авторська ілюстрація":
 Назва роботи, техніка виконання:
На панщині пшеницю жала,
Втомилася; не спочивать
Пішла в снопи, пошкандибала
Івана сина годувать. (Т.Г.Шевченко, «Сон»)
Техніка виконання – живопис.
Автор: Дронь Ангеліна, 2(6)-Б клас.  
Назва роботи, техніка виконання:
За що скородили списами
Московські ребра?? Засівали,
І рудoю поливали…
І шаблями скородили…
Спи, Чигрине, нехай гинуть
У ворога діти,
Спи, гетьмане, поки встане
Правда на сім світі. (Т.Г. Шевченко, «Чигрине, Чигрине...»)
Техніка виконання – графіка.
Автор: Радзіх Тарас, 5 (9)-В клас.
Назва роботи, техніка виконання:
Тече вода із-за гаю
Та попід горою.
Хлюпощуться качаточка
Поміж осокою.
А качечка випливає
З качуром за ними,
Ловить ряску, розмовляє
З дітками своїми.
(Т.Г.Шевченко «Тече вода з-під явора»)
Техніка виконання – живопис.
Автор: Гловацький Максим, 2(6)-Б клас.  
 Назва роботи, техніка виконання:
На розпутті кобзар сидить 
Та на кобзі грає...
Грає кобзар, виспівує, 
Вимовля словами, 
Як москалі, орда, ляхи 
Бились з козаками... (Т.Г.Шевченко «Тарасова ніч»)
Техніка виконання – графіка.
Автор: Белей Христина, 2(6)-Б клас.
Назва роботи, техніка виконання:
Тече вода край города.
Вода ставом стала.
Прийшло дівча воду брати,
Брало, заспівало. (Т.Г. Шевченко «Тече вода з-під явора»)

Техніка виконання – живопис.
Автора: Лейко Аліна, 3(7)-Б клас.  
 Назва роботи, техніка виконання:
А весною процвіла я
Цвітом при долині,
Цвітом білим, як сніг, білим!
Аж гай звеселила. (Т.Г. Шевченко «Лілея»)

Техніка виконання – живопис.
Автора: Бойко Анастасія, 4(8)-А клас.  
 Назва роботи, техніка виконання:
Село неначе погоріло,
Неначе люде подуріли,
Німі на панщину ідуть
І діточок своїх ведуть!.. (Т.Г. Шевченко «І виріс я на чужині»)

Техніка виконання – живопис.
Автора: Бойко Анастасія, 4(8)-А клас.  

Немає коментарів:

Дописати коментар