неділя, 5 листопада 2017 р.

Урок образотворчого мистецтва у 2(6) гімназійному класі. Тема: "Анімалістика у скульптурі"

Урок образотворчого мистецтва у 2(6) гімназійному класі, 
проведений  вчителем образотворчого мистецтва  
Дяків Оксаною Іванівною

Тема: "Анімалістика у скульптурі"  

Мета. Ознайомити учнів із поняттями: "декоративні образи у скульптурі", "ажурність", "пластичність", "фактура"; сприяти ознайомленню дітей із видами скульптури, матеріалами й інструментами скульптора; розвивати композиційні, творчі, інтерпретаційні навички, виховувати художній смак, інтерес до історії світового мистецтва.

Тип уроку. Комбінований

Вид хужньо-практичної діяльності: ліплення

Обладнання: для учителя – презентація навчального матеріалу до уроку, комунікаційні технічні засоби, підручник, технологічні картки для виконання практичної роботи; для учнів – пластилін, зубочистки, стеки, пластичні матеріали, дощечка для ліплення.

Хід уроку
І. Організаційний етап.
Підготовка учнів до уроку.

ІІ. Повторення попереднього матеріалу.
Фронтальна бесіда з учнями про анімалістичний жанр у мистецтві. Акцентування уваги на періоді виникнення цього жанру, особливостях зображення тварин, матеріалах, які при цьому використовуються тощо.
 Повторення видів образотворчого мистецтва, в яких зображаються тварини (живопис, графіка, скульптура, декоративно-прикладне мистецтво).

ІІІ. Ознайомлення з навчальними матеріалами у піручнику «Образотворче мистецтво» (6 клас, нова програма). О. Калініченко, Л.Масол, С. 14-19.

Методика проведення:
1.     Знайомство з розгорткою сторінки.
2.     Бесіда по ній за планом.
3.     Читання тексту.
4.     Звертання  уваги на правила (рельєф, «звіриний стиль»)







Учитель володіє фактичним матеріалом на високому рівні, має спеціальні вміння, які демонструє під час проведення практичної частини уроку. Здійснює інтеграцію навчального матеріалу з історією, літературою.

ІІІ. 1. Знайомство з презентацією по темі.

      Учитель Дяків О.І. запропонувала учням для глибшого розуміння понять та термінів уроку презентацію з диску «Образотворче мистецтво» 6 клас (нова програма) автора О.М. Ферапонтової, Ю.Б. Саприкіна з серії «Інтерактивний урок» видавництва «Ранок» (2014 рік). У ній відображаються види анімалізму, способи його виконання, матеріали та засоби для  роботи над ним.



   1.1. Під час перегляду презентації відбувалася фронтальна бесіда для стимулювання і формування позитивної мотивації щодо виконання практичної роботи.

1.2. Педагог разом із дітьми повторює назви інструментів та знарядь для  виконання практичної роботи з пластиліном, правила поведінки з ними.

ІV. Практична робота.

      Учитель Дяків О.І. запропонувала учням виконати скульптури тваринок (дрібна пластика) відповідно до етапів, зображених на технологічних картках.


Педагог уміло дозувала час усіх етапів уроку. Дяків О.І. надавала індивідуальну допомогу учням, продемонструвала вміння ліпити тваринку.



Атмосфера під час уроку була невимушена, цікава. Учні були мотивовані для виконання практичної роботи.

Підсумок уроку.

Педагог оцінила роботу окремих гімназистів на уроці. Звернула увагу на вдалі фігурки, запропонувала гімназистам завершити роботу вдома.

Домашнє завдання. 
Завершити виконання фігурки тваринки. Прочитати матеріал параграфу з підручника. Принести пластилін, пластичні матеріали, дощечку для ліплення.

Немає коментарів:

Дописати коментар