неділя, 5 листопада 2017 р.

Урок образотворчого мистецтва у 3(7) гімназійному класі. Тема: "Інтер’єр, екстер’єр (історичний або сучасний). Поняття фронтальної перспективи. Творча робота «Про що може розповісти інтер’єр». Техніка за вибором учня"

Урок образотворчого мистецтва у 3(7) гімназійному класі, 
проведений  вчителем образотворчого мистецтва  
Дяків Оксаною Іванівною

Тема. "Інтерєр, екстерєр (історичний або сучасний). Поняття фронтальної перспективи. Творча робота «Про що може розповісти інтерєр». Техніка за вибором учня"  

Мета.
-   ознайомити учнів із особливостями інтер’єру, історією його розвитку; закріпити навички застосування лінійної перспектииви; опановувати вміння проектувати та моделювати предметне середовище.
-   удосконалювати чуття стильової єдності й міри; розвивати уяву учнів;
-    прищеплювати учням ціннісне ставлення до світової мистецької спадщини, толерантність у взаєминах з людьми, повагу до їх уподобань.
-          
Тип уроку. Комбінований

Вид хужньо-практичної діяльності: зображальна

Обладнання: для учителя – підручник Т.Рубля «Образотворче мистецтво (7 клас)», альбом з шаблонами «Образотворче мистецтво, 7 клас» (Л.Климова, І.Ланіна). Видавництво «Ранок»   технологічні картки для виконання практичної роботи; для учнів – альбом, олівці кольорові або фарби, гумки.

Хід уроку
І. Організаційний етап.
Підготовка учнів до уроку.

ІІ. Повторення попереднього матеріалу.

      Фронтальна бесіда з учнями про інтерєр, екстерєр. Які елементи необхідні для наповнення (матеріалізації)  цих понять?
Запис теми уроку, основних термінів та понять.

ІІІ. Ознайомлення с матеріалами у піручнику «Образотворче мистецтво» (7 клас, нова програма). Т. Рубля С. 32-39.

Методика проведення:
1.                Знайомство з розгорткою сторінки.
2.                Бесіда по ній за планом.
3.                Читання тексту.
4.         Звертання  уваги на правила. (Бесіда про особливості інтерєру на кожному малюнку). Назвіть меблі, які кольори стін, стелі? Чим відрізняються малюнки на С. 34 та С. 35? Порівняльний аналіз. 






Учитель володіє фактичним матеріалом на високому рівні, має спеціальні вміння, які демонструє під час проведення практичної частини уроку. Здійснює інтеграцію навчального матеріалу з історією, літературою, іншими видами мистецтва.

ІІІ. 1. Знайомство з послідовністю виконання фронтального зображення інтер’єру (С. 36-37). Педагог паралельно здійснює начерк на дошці (педагогічний малюнок).

2. Аналіз інтерєру на С. 38.

ІV. Практична робота.

      Учитель Дяків О.І. запропонувала учням виконати, опраючись на наочність, інтер’єр української (традиційної) хати.





Педагог уміло дозувала час усіх етапів уроку, надавала індивідуальну допомогу учням.


Атмосфера під час уроку була невимушена, цікава. Учні були мотивовані для виконання практичної роботи.

Підсумок уроку
Педагог оцінила роботу окремих гімназистів на уроці. Звернула увагу на вдалі композиції учнів, запропонувала гімназистам завершити роботу вдома.

Домашнє завдання. 
Завершити практичну роботу. Прочитати матеріал С. 32-39 з підручника.
Принести альбоми, олівці, фарби, фломастери.


Немає коментарів:

Дописати коментар