понеділок, 30 жовтня 2017 р.

І Всеукраїнський конкурс малюнків та плакатів «Мій дім – Україна»

І Всеукраїнський конкурс малюнків та плакатів
«Мій дім – Україна»
  Конкурс проводится у рамках 25-го чемпіонату України «КРОКС». Організаторами конкурсу є Всеукраїнське дитяче творче об‘єднання «КРОКС»  та Комунальний заклад Тернопільської міської ради «Центр творчості дітей та юнацтва» за сприянням видавництва «Підручники і посібники».
                                       Мета та завдання конкурсу:
     - сприяти розвитку дитячої творчості, залучення якнайширшого кола дітей до активної роботи по підвищенню творчого інтелектуального рівня підростаючого покоління. 
    - формування у молоді активної життєвої позиції, готовності брати участь у суспільному, і культурному житті житті країни;
- зміцнення взаємодії між дітьми та молоддю з різних регіонів України заради миру та майбутнього;
- виховання любові і гордості за свій рідний край, вміння побачити незвичайні речі у звичайному оточенні;
    -    виявлення і відзначення найкращих мистецьких робіт.

                                      Учасники конкурсу:

Учасником конкурсу може стати кожна українська дитина.
Підведення підсумків конкурсу проходить вікових групах (номінаціях):
від  7до10 роківвід 11до13 роківвід14 до 17 років.

                                  Подання малюнків на конкурс:

  Малюнок, що подається на конкурс має бути  поданий при реєєстраціїї команд  і відповідати таким вимогам:
а) виконаний без втручання дорослих;
б) висвітлювати тему конкурсу (розповідати про красу рідного краю, висвітлювати громадянську позицію автора);
в) Формат малюнка – А-3, формат плаката – А-1,А-2; техніка виконання довільна (акварель, гуаш, кольорові олівці, фломастери та інше);

Визначення кращих робіт:

   У рамках проведення 25-го чемпіонату України «КРОКС» оргкомітет Конкурсу організовує виставку робіт, що надійшли на конкурс. Журі визначають по 6 кращих робіт в кожній віковій групі. конкурсу  до 30 жовтня.

Нагородження переможців:

   Переможці та призери Конкурсу нагороджуются дипломами та заохочувальними призами. Нагородження переможців відбулося 30 жовтня  під час закриття чемпіонату.

    28-30 жовтня 2017 року відбувся 25-й ювілений чемпіонат України з «КРОКСу». У ньому взяли участь 14 команд із таких міст: Ромни Сумської області, села Крива Руда (Польтавщина), м. Слов'янськ Донецької області, м.Луцьк, м.Клоків Волинської області, міст Тернопіль, Заліщики, Мельниця-Подільська, м.Сміла Черкаської області.

    Учасниками конкурсу малюнків і плакатів від Заліщицької державної гімназії стали такі гімназисти: Плащинська Анастасія, Савчак Ірина, Шклярук Ольга, Гловацький Максим, Островерхова Анастасія.
    
      За результатами цього конкурсу Плащинська Анастасія посіла ІІ місце, а Савчак Ірина - ІІІ місце. Вітаємо переможців!



На конкурс малюнків та плакатів: «Мій дім – Україна»
Прізвище, ім’я автора: Плащинська Анастасія.

Назва роботи: «Мій дім – моя гостинна Україна!»


На конкурс малюнків та плакатів: «Мій дім – Україна»

Прізвище, ім’я автора: Савчак Ірина.

Назва роботи: «Міст єднання через річку Дністер: Поділля (м. Заліщики) та Буковина (Чернівецька обл.) – єдині»  


На конкурс малюнків та плакатів: «Мій дім – Україна»

Прізвище, ім’я автора: Шклярук Ольга.

Назва роботи:

«Мій дім – Україна
І кручі, й Дністер,
Прекрасна картина –
Природи шедевр!»
 
На конкурс малюнків та плакатів: «Мій дім – Україна»
Прізвище, ім’я автора:
Островерхова Анастасія.
Назва роботи: «Рідна мати моя – моя Україно!»
На конкурс малюнків та плакатів: «Мій дім – Україна»
Прізвище, ім’я автора: Гловацький Максим 
Назва роботи: «Мій дім Україна: моя міцна фортеця (Хотинська фортеця, Буковина)»  


Немає коментарів:

Дописати коментар