вівторок, 12 лютого 2019 р.

Творчі роботи гімназистів, які беруть участь у V Всеукраїнському (ХV Всекримському) конкурсі учнівської та студентської творчості імені МАРІЇ ФІШЕР-СЛИЖ «ЗМАГАЙМОСЬ ЗА НОВЕ ЖИТТЯ!», присвяченому ЛЕСІ УКРАЇНЦІ. Номінація «Малюнок» (2019 рік)

Прізвище та ім’я учасника:
Белей Христина
Малюнок:  «Лісова пісня»
Мавка: «А я не знаю
нічого ніжного, окрім берези,
за те ж її й сестрицею взиваю…»

Прізвище та ім’я учасника:
Заячковська Надія
Малюнок: «Лісова пісня»
«Народження Мавки»
«Мавка: А хто мене збудив?
Лісовик: Либонь, весна.
Мавка: Весна ще так ніколи не співала,
як отепер. Чи то мені так снилось?»

Прізвище та ім’я учасника:
Середюк Богдан
Малюнок: «Стояла я і слухала весну,
Весна мені багато говорила,
Співала пісню дзвінку, голосну
То знов таємно-тихо шепотіла».

Прізвище та ім’я учасника:
Бойко Анастасія 
 Малюнок: «Як дитиною, бувало…»
«Безпощадній зброї сміху
Я боюся піддаватись,
І, забувши давню гордість,
Плачу я, щоб не сміятись».
Прізвище та ім’я учасника:
Дронь Ангеліна
 Малюнок: «Лісова пісня»
«Мелодія кохання»
«Мавка:
Я слухаю тебе...
твого кохання...»

Прізвище та ім’я учасника:
Радзіх Тарас
 Малюнок: «Веселий пан»
«Що? прийшли оті голодні? – Добре, почекайте!
О, вже там дають їм хльосту… що за дикі крики?!»

Прізвище та ім’я учасника:
Присмак Анна-Марія
Малюнок: «Лелія»
«Ох, сестрице, скільки нас погинуло, любий світ покинуло… 
От було недавно свято, – кільки ж нас було потято!»

Прізвище та ім’я учасника:
Заячковська Тетяна
Малюнок: «Лісова пісня»
«Я – Мавка лісова…»

Прізвище та ім’я учасника:
Уколова Софія
Малюнок: «Красо України, Подолля…»
«Красо України, Подолля!
Розкинулось мило, недбало!
Здається, що зроду недоля,
Що горе тебе не знавало!»

Прізвище та ім’я учасника:
Веселовська Ірина
Малюнок: «Вже сонечко в море сіда …»
«А де корабель ваш пробіг,
Дорога там довга й широка
Біліє, як мармур, як сніг,
І ледве примітно для ока»

Прізвище та ім’я учасника:
Кальчук Тамара
Малюнок: «Лісова пісня».
Русалка Польова
«Уже ж мене пошарпано,
всі квітоньки загарбано,
всі квітоньки-зірниченьки
геть вирвано з пшениченьки!»

Прізвище та ім’я учасника:
Чорна Анастасія
Малюнок: «На зеленому горбочку,
У вишневому садочку,
Притулилася хатинка,
Мов маленькая дитинка…»

Немає коментарів:

Дописати коментар