понеділок, 18 березня 2019 р.

Номінація "Малюнок". Учні гімназії-переможці конкурсу "Змагаймось за нове життя!", присвяченого Лесі Українці (2019 рік)



Конкурс, присвячений творчості видатної української поетеси Лесі Українки, надзвичайно різноплановий та представницький, охоплює дітей та молодь усієї України та українців за межами нашої держави. Організатори докладають величезних зусиль для реалізації завдань цього творчого змагання, підтримуючи дух українства у кожній дитині! Спасибі їм за творчу працю!

Вчитель образотворчого мистецтва Дяків Оксана Іванівна, Заліщицька державна гімназія Тернопільської області

Із 12-ти учасників-учнів Заліщицької державної гімназії у 2019 році отримали:

Перше місце - Середюк Богдан
Малюнок: «Стояла я і слухала весну,
Весна мені багато говорила,
Співала пісню дзвінку, голосну
То знов таємно-тихо шепотіла».

Перше місце - Дронь Ангеліна
 Малюнок: «Лісова пісня»
«Мелодія кохання»
«Мавка: Я слухаю тебе... твого кохання...»

Подяка - Заячковська Надія
Малюнок: «Лісова пісня»
«Народження Мавки»
«Мавка: А хто мене збудив?
Лісовик: Либонь, весна.
Мавка: Весна ще так ніколи не співала,
як отепер. Чи то мені так снилось?»

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!




Немає коментарів:

Дописати коментар