четвер, 30 квітня 2020 р.

STEAM-завдання. 7 клас (3-А). Біоніка як джерело ідей промислового дизайну. Проєктування предметів побуту. На основі принципів біоніки зобразити на форматі А4 проєкт предмету, який використовується в нашому житті та створений за законами біоніки


STEAM-освіта охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics).

Завдання. Прочитати текст параграфу, проаналізувати малюнки, переглянути відео. 
На основі принципів біоніки зобразити на аркуші формату А4 проєкт предмету, який використовується в нашому житті та створений за законами біоніки. 

Кращі творчі роботи учнів 3(7)-А класу з цієї теми можна переглянути 
у кінці цього посту на блозі.









Робота Зоряни Кальчук

Робота Анастасії Стрільбіцької
Робота Софії Кальчук

Робота Анастасії Ахтемійчук

Робота Анастасії Маланич

Робота Катерини Ціхановської

Робота Анастасії Звоздецької

Немає коментарів:

Дописати коментар