вівторок, 26 травня 2020 р.

Учні Заліщицької державної гімназії - учасники Всеукраїнського конкурсу шкільних малюнків «Мої права»-2020, приуроченого до Міжнародного дня захисту дітей


У 2020 році вже у 14 раз проводиться Всеукраїнський конкурс шкільних малюнків «Мої права», приурочений до Міжнародного дня захисту дітей. Організатори Конкурсу: Український координаційний центр з підвищення правової освіти населення разом з Благодійним фондом «Об’єднання світових культур», Координаційною радою молодих юристів України, Українською молодіжною правничою асамблеєю.

Основна мета Конкурсу розвинути морально-етичні якості дітей, сформувати у дітей і підлітків позитивний образ права як державного інституту, виховання почуття важливості прав дитини; соціальна підтримка талановитої учнівської молоді, сприяння їх самореалізації та творчому розвитку, активне залучення творчої молоді до соціально-вагомої діяльності.



Учні Заліщицької державної гімназії стали учасниками Всеукраїнський конкурс шкільних малюнків «Мої права», приурочений до Міжнародного дня захисту дітей. Малюнки та заявки направлені організаторам Конкурсу.




Малюнок Українець Софії на тему: "Я маю право на чисте довкілля!"


 Малюнок Кузь Христини на тему: "Я маю право на навчання!"



   Малюнок Дронь Ангеліни на тему: "Я маю право на безпечний відпочинок!"
  Малюнок Уколової Софії тему: "Я маю право на громадянство України!"


 Малюнок Запорожан Віталіни на тему: "Я маю право жити в мирі!"

 Малюнок Кузь Христини на тему: "Я маю право на безпеку життя!"
 

Немає коментарів:

Дописати коментар