вівторок, 9 лютого 2021 р.

До 150-річчя від дня народження Лесі Українки. Номінація "Малюнок". Учні 3(7)-А класу та інших класів. VІІ Всеукраїнський (ХVІІ Всекримський) фестиваль-конкурс учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж «Змагаймось за нове життя!», присвячений Лесі Українці - 2021

Назва роботи: «Мавка. Лісова пісня. The Forest Song» (Леся Українка «Лісова пісня»)
Ім’я та прізвище автора: Софія Уколова
Алюзія на анімаційний фільм «Мавка. Лісова пісня. The Forest Song»
Назва роботи:
«Була весна весела, щедра, мила,
Промінням грала, сипала квітки…»
(Леся Українка «Давня весна»)
Ім’я та прізвище автора: Діана Саргош
Назва роботи: «Дитячі роки Лесі Українки» - "Політ"
Ім’я та прізвище автора: Владислав Стойко
Назва роботи:
«Так для сонечка осінь убралася,
мов цариця у свято врочистеє,
все, що є на сім світі найкращого,
все зібрала на пишний убір».
(Леся Українка «Осінь»)
Ім’я та прізвище автора: Максим Гловацький
Назва роботи:
«Тиша в морі… ледве-ледве
Колихає море хвилі;
Не колишуться од вітру
На човнах вітрила … »
(Леся Українка «Тиша морська»)
Ім’я та прізвище автора: Ольга Шклярук

Немає коментарів:

Дописати коментар